Inschrijving geopend voor 'Uitzendbureau van het jaar 2015'

10-2-2015
Op 9 maart a.s. gaat de jubileumeditie van de verkiezing Uitzendbureau van het Jaar van start. Uitzendkrachten en opdrachtgevers bepalen welke uitzendbureaus zich één jaar lang Uitzendbureau van het Jaar, MKB Uitzendbureau van het Jaar of Flexspecialist van het Jaar mogen noemen.
 
Ook dit jaar is de ABU als sponsor bij de verkiezing betrokken. De inschrijving is geopend!
 
Deelnemen? Schrijf u in!
Bent u ook benieuwd hoe uitzendkrachten en opdrachtgevers over u denken? En hoe zij u beoordelen op bijvoorbeeld de deskundigheid en de hulpvaardigheid van de intercedenten en de kwaliteit van de banen die u aanbiedt? Naast het verkrijgen van belangrijke inzichten in uw eigen en andere uitzendbureaus is dit dé kans om uw uitzendbureau in een positief daglicht te zetten.
 
Wilt u ook kans maken op een van de titels? Schrijf u in voor deelname. 
Uw uitzendbureau wordt in het onderzoek opgenomen en kan worden beoordeeld door uitzendkrachten en opdrachtgevers. Alleen uitzendbureaus die zich hebben ingeschreven, maken kans op één van de awards.
 
Vragenlijst
De vragenlijst is sterk ingekort: het kost uitzendkrachten en opdrachtgevers nu slechts één minuut om de vragenlijst in te vullen. Dit zal ten goede komen aan het aantal beoordelingen en de kwaliteit.
 
Actieve deelname
Doet u mee? Dan wilt u de verkiezing uiteraard onder de aandacht brengen bij uw uitzendkrachten en opdrachtgevers. Er zijn verschillende mogelijkheden:
 
Banners
Alle uitzendbureaus ontvangen kosteloos banners om te verwerken op uw website of in uw nieuwsbrief. Uit voorgaande jaren blijkt dat een nieuwsbrief vaak een overweldigende respons oplevert. Dit omdat uw eigen uitzendkrachten en opdrachtgevers betrokken zijn bij uw uitzendbureau. De banners kunnen worden voorzien van een unieke link, zodat uitzendkrachten en opdrachtgevers direct uw uitzendbureau kunnen beoordelen. De banners met unieke links worden vanaf 3 maart 2015 uitgeleverd. 
 
Promotiemateriaal
U kunt als uitzendbureau posters en flyers in verschillende formaten bestellen bij Q&A Research & Consultancy. Deze kunt u bijvoorbeeld in uw vestiging ophangen en neerleggen. Voor meer informatie en om te bestellen, neemt u contact op met Q&A Research & Consultancy via info@uitzendbureauvanhetjaar.nl

Verloop van de verkiezing
Inschrijven: heden t/m 4 mei 2015 
Beoordelingsronde: 9 maart t/m 4 mei 2015 
Genomineerden bekend: 19 mei 2015
Bekendmaking: 25 juni 2015 

 

Blijf op de hoogte
Alle informatie vindt u op de website www.uitzendbureauvanhetjaar.nl.  
Via de nieuwsbrief van Uitzendbureau van het jaar ontvangt u eens in de twee weken informatie over het verloop van de verkiezing en de mogelijkheden om actief deel te nemen.

Bron: ABU